Στο Νοσοκομείο μας έχει συσταθεί και λειτουργεί βάσει του άρθρου 60 του Ν. 4368/2016 (ΦΕΚ21/Α/21.2.2016) Αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας» του οποίου το πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας ορίζεται από την Αριθμ. Α3δ/Γ.Π.οικ.10976/10.2.2017 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 662/Β/2.3.2017).
Βασική αρχή του Γραφείου είναι η διασφάλιση, η προάσπιση και προαγωγή του δικαιώματος των Πολιτών στη Δημόσια Υγεία σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Διαδικασία υποβολής παραπόνων και καταγγελιών ή θετικών εντυπώσεων
Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν παράπονα – καταγγελίες ή ευχαριστήριες επιστολές με τους εξής τρόπους:
- Με τη φυσική τους παρουσία ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο άτομο, στο Αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας»
- Τηλεφωνικά στο 2351-352859
- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση gyp@1142.syzefxis.gov.gr
- Μέσω συστημένης ή απλής επιστολής
Προκειμένου να διερευνηθεί μια καταγγελία θα πρέπει να περιλαμβάνεται η συνοπτική περιγραφή του προβλήματος και κάθε στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει στη διερεύνηση του θέματος, καθώς και η ιδιότητα του καταθέτοντος με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που ταυτοποιούν το άτομο.
Το προσωπικό του Αυτοτελούς «Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας» είναι στη διάθεση σας προκειμένου να διευκολύνει τη διαδικασία υποβολής.
Έντυπα υποβολής παραπόνων ή θετικών εντυπώσεων μπορείτε να προμηθευτείτε από το γραφείο μας, από επιλεγμένα σημεία στους χώρους του Νοσοκομείου ή μπορείτε να κατεβάσετε εδώ:
ΈΝΤΥΠΟ-ΥΠΟΒΟΛΗΣ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ-ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
ΈΝΤΥΠΟ-ΥΠΟΒΟΛΗΣ-ΘΕΤΙΚΩΝ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΝ