Σας προσκαλούμε στη τελετή εγκαινίων του έργου της επέκτασης της Παθολογικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης από τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη. Τρίτη 9 Ιουνίου 2026, στις 12:30 μ.μ. στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης Η παρουσία σας θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή. Ο Διοικητής του Γ.Ν. Κατερίνης Γεώργιος Χατζηγεωργίου


